Vi skal bare hænge i og forsætte med at boycotte hvad vi kan , det skal nok nytte.
Fra toldtrusler til handelskaos: USA risikerer at stå alene tilbage.
"Trump har igen bragt handelskrigen øverst på den globale dagsorden. Ingen ved, hvor det hele ender – eller om det bliver et fortsat cirkus af nye trusler, hvor resten af verden langsomt vil trække sig væk fra USA.
Husk, at det fortsat kun er USA, der har fået revet forsyningskæder over – og som lever bag en toldmur. Samtidig med at virksomheder på tværs af den amerikanske økonomi risikerer at miste store dele af deres arbejdskraft i razziaer mod illegal arbejdskraft. USAs erhvervsliv holder indtil videre stand. Men kan knække."
Ulrik Harald Bie er Berlingskes økonomiske redaktør #boycottusa
»Kokain er ikke bare slik og bolsjer«. Partiformand får hård kritik efter holdningsskred med hensyn til stofmisbrug blandt unge
Kokain opfattes ikke længere som et »hårdt stof« af unge i festmiljøer, viser ny rapport. Det kaster nu Socialdemokratiet og Liberal Alliance ud i en ny ophedet debat om Alex Vanopslaghs tanker om at afkriminalisere og legalisere kokain.
Det er, som om Alex Vanopslagh forherliger kokain, og vi kan jo se, at de unge lytter til ham.
Det er problematisk. https://www.berlingske.dk/indl....and/kokain-er-ikke-b #dkpol
https://uktarps.co.uk/product-....category/heavy-duty-