Så er jeg kommet på dette medie 😁👋. Vil prøve det,da jeg gerne vil boykotte amerikanske varer/tjenester. Lad os se ad,hvor mange jeg kan få til at skifte over til dette forum. 😁...men hvorfor står der "Facebook" øverst på siden?? 🤔
Like
Comment
Share
Showing 2330 out of 2362
Edit Offer
Add tier
Delete your tier
Are you sure you want to delete this tier?
Reviews
In order to sell your content and posts, start by creating a few packages. Monetization
Pay By Wallet
Payment Alert
You are about to purchase the items, do you want to proceed?